مصاحبه آرشیو خبر ها
ویدال قطعا در یوونتوس می ماند / به فکر جذب مهاجمی دیگر هستیم

ویدال قطعا در یوونتوس می ماند / به فکر جذب مهاجمی دیگر هستیم

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی و نقل و انتقالات یوونتوس در مورد شرایط یوونتوس با خریدهای جدیدی که برای فصل آینده داشته و پیشنهادهای مختلف برای آرتورو ویدال گفت .

" قضیه ویدال کاملا روشن و ساده است. او فصل پیش قرارداد خود را با ما تمدید کرد و این نشان می دهد که می خواهد با ما ادامه دهد . یک علاقه و تمایل متقابل برای ادامه دادن این رابطه "

" دلیلی برای رفتن او وجود ندارد ، او دیروز در فردودگاه و تازه رسیده بود ، مصاحبه ای سریع و با عجله انجام داد و از حرف های او تعبیر بدی شد "

 

" ویدال بدنبال پیدا کردن شرایط مناسب خود است . او دچار مصدومیت زانو شد و بدنبال بازگشتی سریع بود . من می توانم این اطمینان را بدهم که ویدال از بودن در اینجا خوشحال است و در نتیجه هیچ دلیلی برای جدا شدن وجود ندارد "

" چندین باشگاه بزرگ بدنبال او هستند و او را تحسین می کنند ، البته این چیز جدید و عجیبی نیست و نباید در توانایی های او کوچک ترین شکی داشته باشید. ویدال به طرز غیر قابل باور و غیر منتظره ای در دو سال گذشته درخشیده و به یکی از ستاره های بزرگ فوتبال دنیا تبدیل شده است "

" این راهی بود که ما می دانستیم او می تواند طی کند و حالا هم به فکر از دست دادن او نیستیم . طبیعی است که او مورد توجه باشگاه های بزرگی است اما باید گفت که یوونتوس هم باشگاه بسیار بزرگی است و ما می خواهیم به هر شکلی او را حفظ کنیم "

پپه ماروتا ادامه می دهد :

 

" من همچین احساسی را ندارم که او می خواهد ما را ترک کند . او بازیکنی است که در یوونتوس شرایط خوی پیدا کرده ، رابطه خوبی با ما دارد و ما هم به او علاقه مند هستیم . ما از داشتن او راضی هستیم و توانستیم به اهدافی که داشتیم دست یابیم و برای ادامه دادن به اهدافمان به بازیکنی مانند او نیاز داریم "

" هیچ دلیلی برای رفتن او نیست، مطمئنا رسانه ها شایعات را دوست دارند اما ما به ادامه دادن با او فکر می کنیم و ویدال هم این را می خواهد. ما بر اتفاقات و شایعات مربوط به بازار چشم بسته ایم ، اگرچه علاقه باشگاه های مختلف به بازیکنان ما و خبرهایی که لحظه به لخظه تغییر می کنند برای ما مشکل ایجاد کرده "

مذاکره برای اتوئو ؟

 

" ما هیچ مذاکره ای برای اتوئو نداشتیم ، ما نهایتاً به 5 مهاجم نیاز داریم و این در حالی است که بعضی از بازیکنانمان را فروختیم و موراتا هم دچار مصدومیت است . مهاجم دیگر ما می تواند اتوئو باشد یا کسی مانند او . اما اکنون هیچ چیزی نمی توان گفت "

" می توانم تایید کنم که ما بدنبال مهاجم دیگری هستیم اما هنوز اسم کسی برده نمی شود. همانگونه که جووانی تراپاتونی می گوید : در نقل و انتقالات نگو گربه ای وجود دارد ، تا پیش از اینکه آن را در کیسه داشته باشی "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: